Tulsi Gabbard GOP Mole?

  • 197 Replies
  • 10281 Views
*

JerkFace

  • 10950
  • Looking for Occam
Tulsi Gabbard GOP Mole?
« on: October 19, 2019, 01:10:36 AM »
What's the big deal with Tulsi Gabbard? 

Hillary Clinton claims she is being groomed by the Russians as a 3rd candidate spoiler.   Sort of a Jill Stein 2020.



Gabbard Fires Back



https://twitter.com/TulsiGabbard/status/1185289626409406464

Stop gilding the pickle, you demisexual aromantic homoflexible snowflake.

*

Lorddave

  • 16108
Re: Tulsi Gabbard GOP Mole?
« Reply #1 on: October 19, 2019, 01:33:05 AM »
If Hillary says it, would conservatives assume its a lie?
But what if Hillary is only saying it so you assume she's lying and do the opposite?
I am a terrible person and I am a typical Blowhard Liberal for being wrong about Bom.

*

Crouton

  • Flat Earth Inspector General of High Fashion Crimes and Misdemeanors
  • Planar Moderator
  • 11768
  • V is for Viceroy
Re: Tulsi Gabbard GOP Mole?
« Reply #2 on: October 19, 2019, 01:46:07 AM »
Preposterous.  Hillary really needs to stick to suiciding people with her bare hands.  This whole politician thing just isn't her wheelhouse.
Intelligentia et magnanimitas vincvnt violentiam et desperationem.
The truth behind NASA's budget

*

Bullwinkle

  • The Elder Ones
  • 19355
  • Standard Idiot
Re: Tulsi Gabbard GOP Mole?
« Reply #3 on: October 19, 2019, 02:31:37 AM »
This whole politician thing just isn't her wheelhouse.

I would say not her bailiwick.

*

JerkFace

  • 10950
  • Looking for Occam
Re: Tulsi Gabbard GOP Mole?
« Reply #4 on: October 19, 2019, 02:32:53 AM »
Preposterous.  Hillary really needs to stick to suiciding people with her bare hands.  This whole politician thing just isn't her wheelhouse.

Meh?  It makes a change from eating babies in some debauched pizza rituals...   Oh damn, I forgot to mention emails...   

Stop gilding the pickle, you demisexual aromantic homoflexible snowflake.

*

Bullwinkle

  • The Elder Ones
  • 19355
  • Standard Idiot
Re: Tulsi Gabbard GOP Mole?
« Reply #5 on: October 19, 2019, 03:30:05 AM »

Oh damn, I forgot to mention emails...   

That's OK, it's the adrenaline.

*

Lorddave

  • 16108
Re: Tulsi Gabbard GOP Mole?
« Reply #6 on: October 19, 2019, 04:24:36 AM »
Preposterous.  Hillary really needs to stick to suiciding people with her bare hands.  This whole politician thing just isn't her wheelhouse.

Meh?  It makes a change from eating babies in some debauched pizza rituals...   Oh damn, I forgot to mention emails...   

Deleting emails about eating babies in some debauched pizza rituals.
I am a terrible person and I am a typical Blowhard Liberal for being wrong about Bom.

*

The Real Celine Dion

  • 4423
  • Use as directed
Re: Tulsi Gabbard GOP Mole?
« Reply #7 on: October 19, 2019, 06:36:53 AM »
How does someone suicide themselves twice in the back of the head then walk up a hill?
You just got Weskered, bitches!

*

Space Cowgirl

  • MOM
  • Administrator
  • 42996
  • Official FE Recruiter
Re: Tulsi Gabbard GOP Mole?
« Reply #8 on: October 19, 2019, 07:22:00 AM »
I don't think Tulsi Gabbard has a chance in the primaries, but I like her.
I'm sorry. Am I to understand that when you have a boner you like to imagine punching the shit out of Tom Bishop? That's disgusting.

*

Pezevenk

  • 14584
  • Militant aporfyrodrakonist
Re: Tulsi Gabbard GOP Mole?
« Reply #9 on: October 19, 2019, 10:32:45 AM »
Can't Hillary just disappear already?

I don't really like Tulsi and she has a pretty scary record of supporting awful stuff, but she is better than most other candidates. Probably the 3rd best one.
Member of the BOTD for Anti Fascism and Racism

It is not a scientific fact, it is a scientific fuck!
-Intikam

Read a bit psicology and stick your imo to where it comes from
-Intikam (again)

*

JerkFace

  • 10950
  • Looking for Occam
Re: Tulsi Gabbard GOP Mole?
« Reply #10 on: October 19, 2019, 06:20:29 PM »
Something is definitely weird about the way thousands of russian bots are flooding twitter with support for Tulsi Gabbard. 

Maybe Hillary has some inside info?   

Stop gilding the pickle, you demisexual aromantic homoflexible snowflake.

*

Lorddave

  • 16108
Re: Tulsi Gabbard GOP Mole?
« Reply #11 on: October 20, 2019, 12:43:32 AM »
Something is definitely weird about the way thousands of russian bots are flooding twitter with support for Tulsi Gabbard. 

Maybe Hillary has some inside info?

Or she's not stupid.
I am a terrible person and I am a typical Blowhard Liberal for being wrong about Bom.

*

Pezevenk

  • 14584
  • Militant aporfyrodrakonist
Re: Tulsi Gabbard GOP Mole?
« Reply #12 on: October 20, 2019, 01:54:53 AM »
Sigh. I knew Russiagate would fry the brains of people eventually.
Member of the BOTD for Anti Fascism and Racism

It is not a scientific fact, it is a scientific fuck!
-Intikam

Read a bit psicology and stick your imo to where it comes from
-Intikam (again)

*

JerkFace

  • 10950
  • Looking for Occam
Re: Tulsi Gabbard GOP Mole?
« Reply #13 on: October 20, 2019, 03:14:08 AM »
Sigh. I knew Russiagate would fry the brains of people eventually.

LOL, Sorry about your brain getting fried.  You can blame the Russians for that.
Stop gilding the pickle, you demisexual aromantic homoflexible snowflake.

*

Space Cowgirl

  • MOM
  • Administrator
  • 42996
  • Official FE Recruiter
Re: Tulsi Gabbard GOP Mole?
« Reply #14 on: October 20, 2019, 06:59:32 AM »
It's not that weird. They know people are going to do exactly what they are doing. They know it is easy to sow suspicion. Now everyone is talking about whether or not Tulsi Gabbard is a Russian asset, or a GOP mole. They could have chosen any candidate, and used whatever they talk about, then we'd think that one is being promoted by Russia and we'd be trying to figure out why.
I'm sorry. Am I to understand that when you have a boner you like to imagine punching the shit out of Tom Bishop? That's disgusting.

*

Space Cowgirl

  • MOM
  • Administrator
  • 42996
  • Official FE Recruiter
Re: Tulsi Gabbard GOP Mole?
« Reply #15 on: October 20, 2019, 07:16:53 AM »
Oh lord. I guess her father was a politician and campaigned against same sex marriage https://twitter.com/dilemmv/status/1185573525085708293?s=20
I'm sorry. Am I to understand that when you have a boner you like to imagine punching the shit out of Tom Bishop? That's disgusting.

*

Crouton

  • Flat Earth Inspector General of High Fashion Crimes and Misdemeanors
  • Planar Moderator
  • 11768
  • V is for Viceroy
Re: Tulsi Gabbard GOP Mole?
« Reply #16 on: October 20, 2019, 07:39:14 AM »
I don't know all of her positions.  But from the way she talks she sort of feels like a moderate Republican.  Not to the point that I'd call her a Republican mole.  But I almost feel that she's running in the wrong primary.
Intelligentia et magnanimitas vincvnt violentiam et desperationem.
The truth behind NASA's budget

*

Lorddave

  • 16108
Re: Tulsi Gabbard GOP Mole?
« Reply #17 on: October 20, 2019, 07:52:37 AM »
I don't know all of her positions.  But from the way she talks she sort of feels like a moderate Republican.  Not to the point that I'd call her a Republican mole.  But I almost feel that she's running in the wrong primary.

Maybe Bop can vote for her?
I am a terrible person and I am a typical Blowhard Liberal for being wrong about Bom.

*

Space Cowgirl

  • MOM
  • Administrator
  • 42996
  • Official FE Recruiter
Re: Tulsi Gabbard GOP Mole?
« Reply #18 on: October 20, 2019, 09:14:01 AM »
I welcome our moderate Republican overlords.
I'm sorry. Am I to understand that when you have a boner you like to imagine punching the shit out of Tom Bishop? That's disgusting.

*

Lorddave

  • 16108
Re: Tulsi Gabbard GOP Mole?
« Reply #19 on: October 20, 2019, 09:33:02 AM »
I welcome our moderate Republican overlords.

I would too if it meant no more Trump.
I am a terrible person and I am a typical Blowhard Liberal for being wrong about Bom.

*

Pezevenk

  • 14584
  • Militant aporfyrodrakonist
Re: Tulsi Gabbard GOP Mole?
« Reply #20 on: October 20, 2019, 01:58:18 PM »
Oh lord. I guess her father was a politician and campaigned against same sex marriage https://twitter.com/dilemmv/status/1185573525085708293?s=20
Yes, that's why I said she has supported some terrible shit. Supposedly she's out of that cult now but she can't really be trusted. Nothing to do with Russia though.
Member of the BOTD for Anti Fascism and Racism

It is not a scientific fact, it is a scientific fuck!
-Intikam

Read a bit psicology and stick your imo to where it comes from
-Intikam (again)

*

Pezevenk

  • 14584
  • Militant aporfyrodrakonist
Re: Tulsi Gabbard GOP Mole?
« Reply #21 on: October 20, 2019, 01:59:00 PM »
Sigh. I knew Russiagate would fry the brains of people eventually.

LOL, Sorry about your brain getting fried.  You can blame the Russians for that.
Seems like you can blame the Russians for everything...
Member of the BOTD for Anti Fascism and Racism

It is not a scientific fact, it is a scientific fuck!
-Intikam

Read a bit psicology and stick your imo to where it comes from
-Intikam (again)

*

Pezevenk

  • 14584
  • Militant aporfyrodrakonist
Re: Tulsi Gabbard GOP Mole?
« Reply #22 on: October 20, 2019, 02:01:43 PM »
It's not that weird. They know people are going to do exactly what they are doing. They know it is easy to sow suspicion. Now everyone is talking about whether or not Tulsi Gabbard is a Russian asset, or a GOP mole. They could have chosen any candidate, and used whatever they talk about, then we'd think that one is being promoted by Russia and we'd be trying to figure out why.
Tulsi is one of the most anti-war candidates. They're trying to frame being anti war as being influenced by Russia or whatever. If they wanted to talk about Tulsi's suspicious foreign connections they'd talk about her weird links with hindu nationalists.
Member of the BOTD for Anti Fascism and Racism

It is not a scientific fact, it is a scientific fuck!
-Intikam

Read a bit psicology and stick your imo to where it comes from
-Intikam (again)

*

Space Cowgirl

  • MOM
  • Administrator
  • 42996
  • Official FE Recruiter
Re: Tulsi Gabbard GOP Mole?
« Reply #23 on: October 20, 2019, 02:02:30 PM »
Oh lord. I guess her father was a politician and campaigned against same sex marriage https://twitter.com/dilemmv/status/1185573525085708293?s=20
Yes, that's why I said she has supported some terrible shit. Supposedly she's out of that cult now but she can't really be trusted. Nothing to do with Russia though.

She was a kid when that video was made. I wouldn't trust her father, but I won't hold her responsible for the things he did.
I'm sorry. Am I to understand that when you have a boner you like to imagine punching the shit out of Tom Bishop? That's disgusting.

*

Pezevenk

  • 14584
  • Militant aporfyrodrakonist
Re: Tulsi Gabbard GOP Mole?
« Reply #24 on: October 20, 2019, 02:05:03 PM »
Oh lord. I guess her father was a politician and campaigned against same sex marriage https://twitter.com/dilemmv/status/1185573525085708293?s=20
Yes, that's why I said she has supported some terrible shit. Supposedly she's out of that cult now but she can't really be trusted. Nothing to do with Russia though.

She was a kid when that video was made. I wouldn't trust her father, but I won't hold her responsible for the things he did.
No, but she campaigned for that sort of stuff up to her early twenties.
Member of the BOTD for Anti Fascism and Racism

It is not a scientific fact, it is a scientific fuck!
-Intikam

Read a bit psicology and stick your imo to where it comes from
-Intikam (again)

*

Space Cowgirl

  • MOM
  • Administrator
  • 42996
  • Official FE Recruiter
Re: Tulsi Gabbard GOP Mole?
« Reply #25 on: October 20, 2019, 02:07:53 PM »
Most of the big name Democrats, including Hillary, did not support same sex marriage. They weren't so weird about it, though. lol

IT'S JUST LIKE MARRYING MY DOG OR MY SON.
I'm sorry. Am I to understand that when you have a boner you like to imagine punching the shit out of Tom Bishop? That's disgusting.

*

Pezevenk

  • 14584
  • Militant aporfyrodrakonist
Re: Tulsi Gabbard GOP Mole?
« Reply #26 on: October 20, 2019, 02:11:18 PM »
Most of the big name Democrats, including Hillary, did not support same sex marriage. They weren't so weird about it, though. lol

IT'S JUST LIKE MARRYING MY DOG OR MY SON.
I know, I don't trust them either.

But yeah, she's not as bad as most other candidates but she has supported some pretty shitty stuff.
Member of the BOTD for Anti Fascism and Racism

It is not a scientific fact, it is a scientific fuck!
-Intikam

Read a bit psicology and stick your imo to where it comes from
-Intikam (again)

*

JerkFace

  • 10950
  • Looking for Occam
Re: Tulsi Gabbard GOP Mole?
« Reply #27 on: October 20, 2019, 04:59:07 PM »
Most of the big name Democrats, including Hillary, did not support same sex marriage. They weren't so weird about it, though. lol

IT'S JUST LIKE MARRYING MY DOG OR MY SON.

For them that equates to same sex?   

Stop gilding the pickle, you demisexual aromantic homoflexible snowflake.

*

JerkFace

  • 10950
  • Looking for Occam
Re: Tulsi Gabbard GOP Mole?
« Reply #28 on: October 20, 2019, 05:06:59 PM »
Sigh. I knew Russiagate would fry the brains of people eventually.

LOL, Sorry about your brain getting fried.  You can blame the Russians for that.
Seems like you can blame the Russians for everything...

So says the guy who couldn't understand what Putin got out of the US withdrawal from Syria.

In any case,  maybe Tulsi Gabbard doesn't want the Russian support she is getting, but why run to Tucker Carlson?  And why are the Russian attrack bots swarming in her favour?

https://www.dailykos.com/stories/2019/2/2/1831680/-Tulsi-Gabbard-wins-Endorsement-from-Russia

Not to mention that trying for a job with the Trump Administration is not going to be popular with democrats.

https://edition.cnn.com/2016/11/21/politics/gabbard-trump-transition/index.html
Stop gilding the pickle, you demisexual aromantic homoflexible snowflake.

*

Space Cowgirl

  • MOM
  • Administrator
  • 42996
  • Official FE Recruiter
Re: Tulsi Gabbard GOP Mole?
« Reply #29 on: October 20, 2019, 06:04:46 PM »
Most of the big name Democrats, including Hillary, did not support same sex marriage. They weren't so weird about it, though. lol

IT'S JUST LIKE MARRYING MY DOG OR MY SON.

For them that equates to same sex?   



The video in this tweet is probably on youtube, but I can't find it https://twitter.com/dilemmv/status/1185573525085708293?s=20  It's her father's insane commercial against same sex marriage. I don't know what year it was made but it looks early 2000s or end of the 90s.
I'm sorry. Am I to understand that when you have a boner you like to imagine punching the shit out of Tom Bishop? That's disgusting.