I happen to like GG.
I never thought in my life I'd write the sentence "I thought they were caught in a bipolar geodesic?"
We're all jealous of Raist.
Read the FAQ and lurk more.
Ou est la chambre du peepee?
Quote from: kasroa on March 20, 2007, 03:14:09 PMOu est la chambre du peepee?N'est pas 'salle de bain'? Mon francais est pauvre, mais je sais ce mot.
The people who feast on exclamation marks will never go hungry agaaaain!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quote from: dysfunction on March 20, 2007, 03:31:36 PMQuote from: kasroa on March 20, 2007, 03:14:09 PMOu est la chambre du peepee?N'est pas 'salle de bain'? Mon francais est pauvre, mais je sais ce mot.Oui, il est le salle de bain dans la maison en general. Mais la toilettes travaille aussi. Je ne sais pas le chambre du peepee...Je crois il est fais un chose.~D-DrawPardon my French...That was probably attrocious.
Help! Help! I'm being opressed!
My problem with his ideas is that it is a ridiculous thing.
Why are you all still talking in this thread?!?! I'm surprised it wasn't deleted / locked long ago. The OP was nonsense. I don't know how to say this without sounding cliche or insulting, but don't you people have anything better to do than small-talk on the internet? No, really. There MUST be something better to do. Why aren't you doing it?
I'm so tempted to put a scratch and sniff at the bottom of a pool and see what you do...
Quote from: DiegoDraw on March 20, 2007, 03:36:10 PMQuote from: dysfunction on March 20, 2007, 03:31:36 PMQuote from: kasroa on March 20, 2007, 03:14:09 PMOu est la chambre du peepee?N'est pas 'salle de bain'? Mon francais est pauvre, mais je sais ce mot.Oui, il est le salle de bain dans la maison en general. Mais la toilettes travaille aussi. Je ne sais pas le chambre du peepee...Je crois il est fais un chose.~D-DrawPardon my French...That was probably attrocious.Je n'ai parles pas francais pendent un annee et j'ai oublie tout!
Quote from: Maus on March 21, 2007, 05:35:16 AMQuote from: DiegoDraw on March 20, 2007, 03:36:10 PMQuote from: dysfunction on March 20, 2007, 03:31:36 PMQuote from: kasroa on March 20, 2007, 03:14:09 PMOu est la chambre du peepee?N'est pas 'salle de bain'? Mon francais est pauvre, mais je sais ce mot.Oui, il est le salle de bain dans la maison en general. Mais la toilettes travaille aussi. Je ne sais pas le chambre du peepee...Je crois il est fais un chose.~D-DrawPardon my French...That was probably attrocious.Je n'ai parles pas francais pendent un annee et j'ai oublie tout!Je parle franciase conci-comca.I hate public restrooms. >.<
Quote from: Hara Taiki on April 20, 2007, 07:29:02 PMQuote from: Maus on March 21, 2007, 05:35:16 AMQuote from: DiegoDraw on March 20, 2007, 03:36:10 PMQuote from: dysfunction on March 20, 2007, 03:31:36 PMQuote from: kasroa on March 20, 2007, 03:14:09 PMOu est la chambre du peepee?N'est pas 'salle de bain'? Mon francais est pauvre, mais je sais ce mot.Oui, il est le salle de bain dans la maison en general. Mais la toilettes travaille aussi. Je ne sais pas le chambre du peepee...Je crois il est fais un chose.~D-DrawPardon my French...That was probably attrocious.Je n'ai parles pas francais pendent un annee et j'ai oublie tout!Je parle franciase conci-comca.I hate public restrooms. >.<You've brought great things here...